Nahlásenie závady na mestskej komunikácií.

Pri riešení vzniknutých závad na infraštruktúre a mobiliári mesta, či pri vzniku mimoriadnych situácií v našom meste, dostávame často informácie o potrebe zásahu zamestnancov TSM Dubnica nad Váhom, s.r.o. od mestskej polície. Vo veľa prípadoch sa ale musíme spoliehať aj na informácie od občanov a je len na nich akú formu zvolia. V dnešných časoch, presýtených sociálnymi sieťami je to bohužiaľ často formou „vyvolávania senzácie“.

Príklad efektívnej spolupráce občanov nášho mesta a TSM Dubnica nad Váhom, s.r.o. sa ukázal aj počas veterných kalamít 11.8.2017, 11. a 12.12.2017, kedy nám občania nahlasovali škody na mestskej zeleni a naši zamestnanci ich operatívne odstraňovali:

Druhý, pragmatický spôsob je podstatne efektívnejší a svedčí o snahe veci naozaj riešiť a pomôcť. V takomto prípade nám obyvateľ mesta nahlási problém telefonicky, emailom, alebo pomocou formulára pripomienok a návrhov na našej web stránke.


Ako jeden z príkladov toho lepšieho a efektívnejšieho spôsobu riešenia vzniknutého problému je nahlásenie poškodeného obrubníka „na Účku“ v uplynulých dňoch obyvateľom mesta elektronickou poštou:

Na tento podnet sme vedeli promptne zareagovať – zamestnanci TSM Dubnica nad Váhom, s.r.o. závadu odstránili v čo najkratšom čase: